ROZHOVOR blondbrun

  • Zakladatel vlákna DeletedUser11317
  • Vytvořeno
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser11317

Host
Petra, které je 29 let a pochází z vesničky kousek od Olomouce, usedla do Křesla pro hosta a odpovídala na otázky. Pracuje jako recepční v hotelu, kde si krátí čas hraním Forge of Empires. Na Cirgardu se aktuálně nachází na 80. pozici a je členkou nejlepšího cechu světa. Jak dlouho už hraje a na co se teď momentálně těší nejvíce? Přečtěte si v rozhovoru! :)

2hy88r9.jpg

Jak jsi se dostala ke hraní a jak dlouho už přibližně hraješ?
Úplně náhodou :D Při jedné noční šichtě nějak těsně před Vánocemi jsem už nevěděla, jak bych se zabavila, tak jsem projížděla na netu TV program a narazila na reklamu na FoE, tak jsem to zkusila :D Je to tuším cca 3 roky.

Jak vznikla Tvá přezdívka? Jsi napůl blondýnka a napůl brunetka, nebo to má úplně jiný význam? :)
Vzhledově blondýna, myšlenkami tak napůl :-D Blond je to hodný já a brun to špatný :)))

Takže když máš „blond“ dny, tak jsi hodná a na nikoho neútočíš a když "brun", tak všechny pleníš? :D
Plením pořád, bez ohledu na náladu :) Brun se tu moc neobjevuje, to mám totiž náladu na bodu mrazu, že ani PC nezapnu většinou :) Poslední dobou se mi to už dlouho nestalo... naštěstí :)

Kolik času trávíš u FoE? Přišla Ti hra časově náročnější v začátcích, nebo spíše v pozdější fázi hraní?
Časově náročnější pro mě byl určitě začátek, pokud chtěl člověk nasbírat nějaké mince a zásoby, tak holt musel sbírat ty 5 nebo 15 minutovky... teď postačí 24 když mám všeho dost :)

A co CvC? Bojuješ, nebo se věnuješ jen svým sousedům? :)
CvC se účastním a ráda, takže pokud cech bojuje a mám možnost být u PC, tak se vždycky přidám.

Ahoj bloncko,
3 cechy - 3 odlišné systémy cechovního hraní. Můžeš, prosím, stručně nastínit, co se ti na kterém líbí, a co naopak ne?
Děkuji. (Crackenosch)